Persoonlijke effectiviteit: Storytelling ...wat je kunt leren van de ESA en Space Expo
15 januari 2016 

Persoonlijke effectiviteit: Storytelling ...wat je kunt leren van de ESA en Space Expo

Storytelling voor bedrijven is een schitterende techniek om je business beter te positioneren. Welk verhaal vertel jij aan je klanten en potentiële klanten? Inspireert het hen genoeg om zich langdurig aan je te binden? Arjen Lemstra en Wout Plevier onderzoeken in een reeks webinars de successen van verschillende organisaties, auteurs, artiesten en producties. Wat is hun succesverhaal? Hoe gebruikt men en versterkt men dit om klanten te binden, nieuwe klanten aan te trekken en uiteindelijk ook meer te verkopen? Dit keer het verhaal achter het succes van Space Expo en de ESA (ruimtevaart naar Mars).

Corporate Storytelling: het verhaal achter de Space Expo en ESA

Volhouden van goede voornemensSpace Expo is een schitterend museum voor mensen die ervan houden om weg te dromen bij de geheimen van het heelal, de planeten en de sterren. Over 8 jaar wordt de ruimtevaart naar Mars georganiseerd. Een enkele reis die gemaakt wordt door 8 mensen en bereid zijn alles op te geven om Mars te mogen exploreren. De televisierechten zijn inmiddels verkocht en het wordt een wereldwijd evenement dat zeker door iedereen bekeken zal worden.

Wat kun jij hiervan leren en wat kun je leren van het succes van Space Expo. Bekijk de gratis en inspirerende webinar. Het verhaal achter het succes van Space Expo en de ESA. Het blijft slechts 6 dagen online staan en is gratis toegankelijk. Doelgroep: werkende professionals die storytelling willen leren gebruiken en die meetbaar meer verkoop willen realiseren.

Schrijf je hier in om het webinar direct te bekijken>> 

 

Persoonlijke EffectiviteitIn dit webinar Storytelling, het verhaal achter ESA leer je:

  1. hoe je oneindig groot kan leren denken
  2. waarom dromen belangrijk is om je business te vormen
  3. krijg je de #nr 1 tip van Rob, directeur Space Expo, wat je dient te doen om succes te boeken
  4. hoe je jouw dromen tot leven kan wekken
  5. hoe je opnieuw fris naar je organisatie kunt kijken en hoe je jouw organisatie/ strategie succesvol kunt her-designen.

 

SKC_0049_2014-11-27-16-44-06Storytelling met de beste trainers / sprekers op de Pier in Scheveningen

Doe mee en versterk jezelf. Het webinar duurt 13 minuten, bevat diverse leuke werkvormen, beelden van Space Expo en leert je hele inspirerende lessen. Praktisch, inspirerend en motiverend. En ben je getriggerd door Storytelling? Neem dan daarna deel aan onze “Middag van het verhaal” op 25 januari om 14.00 uur op de Pier te Scheveningen.

Ik ben daar dagvoorzitter en ontvang 4 inspirerende topsprekers, die jou leren hoe je Corporate Storytelling praktisch toepast en omzet in een strategie die meetbaar verkoop oplevert. Je leert jouw kernverhaal te ontdekken en vertellen, hoe corporate strompelig toepast en hoe je jouw verhaal qua media “sticky” vriendelijk maakt.

Schrijf je hier nu in om het webinar direct te bekijken >>

Meld je aan voor de training van Wout Plevier

 

Leef je dromen!

 

Wout Plevier

W 073 522 5656

www.woutplevier.nl

Over de schrijver
Reactie plaatsen